SLUŽBY
BATOŽINOVÉ VOZÍKY
Batožinové vozíky sa nachádzajú v odletovom aj príletovom termináli. Batožinové vozíky sú pre cestujúcich k dispozícii zdarma.
BALENIE BATOŽINY
Vašu batožinu zabalíme do bezpečnostnej fólie, ktorá Vám batožinu ochráni pred poškodením, vlhkosťou a krádežou obsahu. Táto služba je Vám k dispozícii v odletovom termináli, oproti kaviarne Cafe Pilot, pri detskom kútiku.
DETSKÝ KÚTIK
Farbičky, maľovanky, plyšoví kamaráti a iné hračky čakajú na Vaše deti v detskom kútiku. Detský kútik sa nachádza v odletovom termináli a je otvorený každý deň v čase odletov.
OBČERSTVENIE
V odletovom termináli letiska sa môžete občerstviť v kaviarni Café Pilot, ktorá je voľne prístupná verejnosti. Počas letných mesiacov je pri kaviarni k dispozícii aj letná terasa. Otváracia doba kaviarne je vždy minimálne dve hodiny pred odletom lietadla a pol hodiny po odlete.
Druhá kaviareň Café Pilot je určená len pre cestujúcich, ktorí už absolvovali bezpečnostnú kontrolu. Nachádza sa v Gate za bezpečnostnou kontrolou. Kaviareň je otvorená počas každého dovolenkového letu – aj v nočných a skorých ranných hodinách.
REKLAMÁCIA BATOŽINY
Základným pravidlom pri strate, poškodení, či vykradnutí batožiny je bezprostredne po prílete do cieľovej destinácie kontaktovať príslušné reklamačné oddelenie a spísať protokol o danej skutočnosti, tzv. PIR (Property Irregularity Report).
S protokolom PIR, ktorý vystaví letisko ako potvrdenie o strate, poškodení či vykradnutí batožiny, potom pasažier kontaktuje cestovnú kanceláriu, cez ktorú si zakúpil zájazd.
Pracovisko reklamácie batožín na Letisku Sliač, a.s. sa nachádza v príletovom termináli. Zamestnanec letiska je na pracovisku prítomný vždy v čase príletov.